Nederland schreeuwt om cultuur

Nederland schreeuwt om cultuur

zondag 28 november 2010

20 Muziek online

Last.fm een vreselijk leuke site. Veel muziek gezocht, gevonden, gehoord en gezien. Wat dacht je van Bob Dylan, Springsteen, U2, the Beatles en niet te vergeten Boudewijn de Groot met zijn band. Het nummer lage landen is enerzijds een ode aan Nederland maar ook bevat het een waarschuwing.
De aanbevelingen op de site komen vaak overeen met mijn favoriete muziek en er worden tips gegeven om eens iets nieuws te gaan ontdekken.

Ook heb ik Adjoa prachtige nummers toe kunnen sturen.Klein gebaar groot geluk.

Hetty, volgens mij kun je op spotify een gratis account aanmaken maar dat lukt me niet ik krijg steeds een verwijzing naar een betaalde versie. Wat doe ik niet goed?

Grooveshark, wel muziek gehoord maar geen filmpjes gezien.
blip.FM ook de nodige muziek gevonden

Al met al heb ik uren prachtige muziek gehoord, maar het juiste gebruik van deze sites heb ik nog niet door.
Je kunt leden van de bibliotheek verwijzen naar deze sites, verder weet ik niet wat je er mee kunt.

Hetty,14 december dagopening met Lage Landen van Boudewijn de Groot?

3 opmerkingen:

  1. En Truus, in je element met dit weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij was het zo dat ik kon kiezen tussen de gratis en de betaalde versie. Ik koos voor de gratis. Het is wel zo bij het opstarten dat hij dan steeds vraagt of je toch niet de betaalde wil. Verder vind ik die reclame in de gratis versie zeer irritant. Maar ja, dan moet je dus de betaalde nemen.

    BeantwoordenVerwijderen