Nederland schreeuwt om cultuur

Nederland schreeuwt om cultuur

zaterdag 6 november 2010

16 mobiel internet

Ik moet helaas bekennen dat ik niet in het bezit ben van een smartphone. Heb wel een mobieltje met weinig mogelijkheden.
Heb het filmpje gezien en een aantal artikelen gelezen.Geweldige mogelijkheden. Op vakantie geen reisgids meer nodig, je gaat voor een monument staan en je smartphone geeft de bijzonderheden weer van het gebouw. Romans hoef je niet meer mee te nemen ook die staan op je phone. De smartphone geeft de dichtsbijzijnde pinautomaat aan en restaurants zijn ook op te zoeken. Rest mij alleen nog wat kleding mee te nemen.

Ik zal in mijn omgeving op zoek gaan naar iemand die in het bezit is van een smartphone en me e.e.a. laten uitleggen

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook geen smartphone! Krijg ik nu als coach ook strafpunten ;-) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Truus.
    Zomaar een reactie van Anliti.
    Het gaat bij jou ook lekker volgens schema,zie ik,ik ben ook vrij goed bij.

    Gelukkig maar.

    Je hebt trouwens een prachtig afbeelding bovenaan staan.

    Groetjes Jenny.

    BeantwoordenVerwijderen